کارشناس مسایل مذهبی در جمع مردم حاضر در محل بازسازی واقعه غدیر خم در لردگان گفت: غدیر دین اسلام را تکمیل وبر ولایت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۲۰۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید مهران کریمپور ، واقع غدیر را کامل شدن دین خداوند دانست و گفت: اتفاقی که در غدیر افتاد آنقدر مهم و حیاتی بود که خداوند دستور داد در آخرین سفر حج پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم) و در گرمای طاقت فرسای عربستان امامت حضرت علی (علیه السلام) به مردم بازگو شود.

 وی افزود: در طول تاریخ ظلم های فراوانی شد تا بتوانند واقعه غدیر را به گوش حقیقت جویان نرسانند و تا امروز نیز این تلاش ها ادامه دارد ولی به لطف خداوند متعال و نفس عدالت جوی ائمه اطهار غدیر تا همیشه زنده خواهد ماند.

 حجت الاسلام کریم پورادامه داد: دشمن با تشکیل تشیع لندنی سعی دارد شیعه واقعی را تخریب و منحرف جلوه دهد ولی یکی از پیام های غدیر خم حفظ تشیع و زنده ماندن امامت است.

وی حضور جوانان در محل بازسازی واقعه غدیر خم در لردگان را نشان از ولایت پذیری و غدیر شناسی آنها دانست و افزود: دشمن سعی دارد جوانان کشور را از غدیر دور کند و فرهنگ شیعی را تضعیف کند ولی به برکت نفس ائمه اطهار(علیهم السلام) هر روز حب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در دل جوانان ما بیشتر می شود.

ارسال نظرات