خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در ناحیه سرخه گفت: آزادگان با حفظ دین و اعتقادات خود موجب سربلندی انقلاب شدند
کد خبر: ۹۱۶۷۱۶۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام ابوالقاسمی نماینده، ولی فقیه در ناحیه سرخه مصادف با ورود آزادگان سرافراز به ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آیه ۳۰ سوره فصلت گفت: اگر روزی اسرا بازگشتند و من نبودم سلام من را به آن‌ها برسانید و بگویید خمینی به فکرتان بود. روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ میهن اسلامی ما ایران شاهد حضور کبوتران سبکبالی بود که پس از سال‌ها زندان در اسارتگاه‌ها قدم به خاک ایران اسلامی خود گذاشتند و دل مردم و خانواده‌های آن‌ها را شاد نمودند.
وی با بیان اینکه مساله اسارت طولانی فرزندان این ملت به نوبه خود امتحان دیگری بود افزود: ملت ما توانستند در این امتحان الهی نیز سربلند و موفق باشند واسرای ما همانند ملت ایران از خود آزادمردی نشان دادندو سرانجام با موفقیت و سرافرازی به میهن بازگشتند.
نماینده، ولی فقیه خاطرنشان کرد: اسرا در دوران اسارت شرایط سختی گذراندند، اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود شدند. اما ستاد رسیدگی به امور آزادگان در ۲۲ مرداد ماه ۱۳۶۹ براساس قانون حمایت از آزادگان مصوب سال ۱۳۶۸ مجلس تشکیل شد و در نخستین گام با تبادل انبوه اسرا مواجه شدند و تبادل بیش از چهل هزار آزاده و به همین تعداد اسیر عراقی انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها