مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، ولایت را عامل نزول نعم الهی بر مخلوقات الهی عنوان کرد و گفت: نور ولایت اولین مخلوق الهی و کلید قبولی تمامی واجبات دین است.
کد خبر: ۹۱۶۷۱۵۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جشن گرامیداشت عید غدیر، با بیان اینکه اسلام بدون ولایت و رهبری حاکم اسلامی معنا و مفهومی ندارد و واجبات الهی در سایه سار ولایت معنا و ارزش می یابند، اظهار کرد: عدالت و انصاف، عشق و محبت، ایثار، شجاعت، شهامت و شهادت و تمامی خوبی ها، فقط و فقط با وجود ولایت معنا می یابد و اگر غدیرخم و مسئله معرفی ولایت نبود، اکنون از ولایت و اسلام خبری نبود.

وی غدیر را یکی از وقایع مهم و حیاتی تاریخ اسلام و از اعیاد بزرگ شیعه معرفی کرده و افزود: امر بسیار مهم تعیین و اعلام جانشینی پیامبر(ص) در این روز مبارک اتفاق افتاده است و تمامی ماموریت ها و تحمل فشارها، جنگ ها و زحمات چندین ساله نبی اکرم(ص)، تنها با ابلاغ ولایت، تکمیل گردید.

   حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به تلاش های دشمن برای ایجاد شکاف بین ملت و ولایت، فاصله گیری از ولایت فقیه را عامل اصلی گمراهی و ضلالت و گرفتاری در انواع مشکلات دانست و گفت: ولایت فقیه استمرار ولایت خدا، رسول خدا و ائمه(ع) است و زاویه گیری از ولایت یعنی زاویه گیری از ولایت خدا.

   وی اقتدار، عظمت، امنیت و آرامش کشور را مدیون خون شهدا و نور ولایت دانست و افزود: امروز به برکت نور و قدرت ولایت، پوزه استکبار بر زمین مالیده شده و دشمنان اسلام خوار و خفیف شده اند.

 عید غدیرخم با حضور دهها نفر از ورزشکاران و جمعی از هیئات مذهبی با مدیحه سرایی و تجلیل از سادات در سالن ورزش باستانی امام علی(ع) میانه، گرامی داشته شد.

ارسال نظرات