فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در غدیر دارد و دشمنان از اینکه نتوانستند میان ولایت و امت جدایی بیندازند خشمگین هستند.
کد خبر: ۹۱۶۷۱۳۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سرهنگ جهانبخش آرمان در مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر خم و تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر بسیج در آستارا بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در غدیر دارد و دشمنان از اینکه نتوانستند میان ولایت و امت جدایی بیندازند خشمگین هستند اظهار داشت: کاربردی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در شرایط امروز جامعه ضرورت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به عظمت عید غدیر تصریح کرد: غدیر، روزی است که پروردگار بزرگ عالمیان نعمت را بر انسان‌ها تمام کرد و در این روز مبارک، پیامبر عظم‌الشأن اسلام حضرت محمد (ص)، امام علی (ع) را به جانشینی خود برگزیدند.

آرمان به لزوم ترویج فرهنگ غدیر در جامعه اشاره و تصریح کرد: جامعه ما بیش از پیش نیاز به بازخوانی این واقعه تاریخی و مهم دارد چرا که حکومت جمهوری اسلامی ایران یک حکومت علوی است.

وی فرهنگ غدیر را محور جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: غدیر درس تبعیت از امامت و ولایت را به ما می‌آموزد و امروز دشمنان اسلام از این خشمگین هستند که نتوانسته‌اند میان امام و امت جدایی بیندازند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه امام علی (ع) به عدل و عدالت شهرت دارد افزود: حضرت علی (ع) صدای عدالت انسانی است و با وجود اینکه همه معصومین و اهل بیت عادل بودند، اما عدالت را همواره با امیرالمومنین (ع) می‌شناسند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات