مدیرکل سازمان تبلیغات استات البرز گفت: بیش از سه هزار مورد فعالیت فرهنگی در دهه امامت و ولایت توسط این اداره کل ساماندهی و اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۱۶۷۱۰۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام مهدی ولایی‌برحق مدیرکل سازمان تبلیغات استات البرز ضمن تبریک عید غدیر خم با اشاره به اینکه بیش از سه هزار مورد فعالیت فرهنگی در دهه امامت و ولایت توسط این اداره کل ساماندهی و اجرایی شده است گفت: باید در این روز طی برگزاری برنامه‌های ویژه و مختلف به اهمیت واقعه غدیر خم تأکید شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت واقعه غدیر خم، گفت: در این دهه پربرکت برنامه های مختلفی از جمله تعزیه و پرده خوانی غدیر برگزار شده و می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به حدیثی از حضرت محمد (س)، یادآور شد: واقعه غدیر خم امری بی‌بدیل است که حقانیت آن باید برای همه اقشار به ویژه نسل جوان تبیین شود؛ اجرای برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ریزی به درک درست این واقعه کمک خواهد کرد. 

ولایی برحق اضافه کرد: پیامبراکرم (ص) سفارش کرده‌اند که حدیث غدیر خم توسط پدران برای پسران خود خوانده شود، از این رو مجلس خطبه خوانی پدران برای پسران در سراسر استان برگزار می‌شود. 

وی یکی دیگر از برنامه‌های عیرغدیر خم که توسط سازمان تبلیغات برگزار می‌شود، قصه گویی برای کودکان با محوریت حدیث غدیر است، تصریح کرد: سعی خود را داشته ایم تا در دهه ای که پشت سر گذاشته‌ایم برنامه‌هایی در قالب اردو معنوی برنامه‌ریزی و اجرایی سازیم. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز به تربیت معنوی و مذهبی نسل جدید اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این امر مهدکودک‌هایی در کنار حسینیه‌ها برقرار شده است و این مراکز همزمان با مناسب‌های مذهبی آموزش‌های لازم را به کودکان می‌دهند. 

به گفته این استاد حوزه و دانشگاه مسابقه نقاشی غدیر ویژه کودکان در البرز برگزار می‌شود؛ کاپ مسابقات کتابخوانی در شهرستان فردیس برگزار خواهد شد که تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها