مسوول دبیرخانه کانون‌های مساجد آذربایجان غربی:
مسوول دبیرخانه کانون‌های مساجد آذربایجان غربی گفت: نشاط معنوی در سایه اخلاق و معنویت حاصل می‌شود پس باید در این سمت و سو گام برداشت.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۹۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزار ی بسیج از خوی، حجت الاسلام اباذر بیگی بعد از ظهر امروز در همایش مدیران کانون‌های مساجد خوی، اظهار کرد: فرا رسیدن فصل فراغت دانش آموزان از تحصیل، اوقات شاد و لذت بخش را در کنار خانواده به دنبال دارد که در صورت برنامه ریزی صحیح بر اساس شناخت درست از اوقات فراغت، می تواند فرصتی بی نظیر برای خانواده ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: مساجد پایگاه‌های بزرگ انسان‌سازی هستند، اما همین پایگاه‌ها اگر فاقد برنامه و مدیریت باشد، نه تنها نمی‌تواند نیروهای فعال در عرصه فرهنگی را تربیت کند بلکه باعث جدایی افراد مستعد از آن می‌شود.

این مسوول با اشاره به متنوع بودن برنامه‌ها در کانون‌های مساجد، گفت: در تمامی کانون‌های مساجد خوی برنامه‌ها در شش محور قرآن و عترت(ع)، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنر و فعالیت دایر است.

گفتنی است پایان بخش گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوی تجلیل از دوازده مدیر سید کانون‌ها بود که با حضور امام جمعه این شهرستان صورت گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات