مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان با بیان اینکه یکی از اهداف این سازمان ترغیب و تشویق گروه‌های هنری برای حضور در محلات و مساجد است از ساماندهی دو هزار و ۳۰۰ بسیجی هنرمند در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۸۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد حکمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: در سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان 9 انجمن هنری از جمله انجمن شعر، فیلم، هنرهای دستی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی فعال است که در حوزه‌های مربوطه به خلق آثار و رویدادهای هنری فرهنگی می‌پردازند.

وی همچنین از فعال بودن 14 کانون بسیج هنرمندان در شهرستان‌های مختلف هرمزگان خبر و ادامه داد: در حال حاضر فعالیت‌های بسیج هنرمندان از انسجام و هماهنگی خوبی برخوردار است که می‌تواند منشا خدمات و تاثیرات بالایی در جامعه باشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان افزود: در حال حاضر قریب به دو هزار و 300 بسیجی هنرمند در استان وجود دارد که در انجمن بسیج هنرمندان سازمان‌دهی شده‌اند.

حکمیان بیان کرد: هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های خیابانی، شعر، عکاسی، داستان‌های کوتاه و دیوارنگاره با موضوع شهدای استان هستیم.

این مسئول یادآور شد: این جشنواره در ماه‌های مهر، آبان، آذر اجرایی و سرانجام اختتامیه آن به طور متمرکز برگزار می‌شود.

حکمیان همچنین به برگزاری کنگره یک هزار و 500 شهید استان هرمزگان در دی‌ماه امسال اشاره و افزود: سازمان بسیج هنرمندان در این زمینه نیز برنامه‌های مختلفی دارد که در حال تدوین و بهینه‌سازی پروژه‌ها با هدف تاثیرگذاری هر چه بیشتر هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه بسیج هنرمندان تمرکز زیادی بر روی آموزش و مهارت‌افزایی هنرمندان عضو دارد، گفت: قصد داریم برای امسال و سال آینده گروه‌های هنری و هنرمندان برای اجرا و حضور در سطح محلات و مساجد ترغیب و تشویق کنیم چرا که معقتدیم هنر متعلق به مردم و تنها مختص سالن‌ها و تالارهای هنری نیست.

ارسال نظرات