خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس اسلامی دیدار و تجلیل از جانبازان ایثارگر دوران هشت سال دفاع مقدس است که به شایستگی در هندیجان با همکاری بنیاد شهید انجام می گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۸۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در شب دوشنبه با حضور فرمانده ناحیه سپاه هندیجان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده گردان بیت المقدس شهید محبعلی و جمعی از اعضای گردان از جانباز مجید شعبانی دیدار و تجلیل نمودند.

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب اظهار کرد:همزمان با دهه امامت و ولایت و مخصوصا عید سعید غدیر خم با تلاش بنیاد شهید و گردان بیت المقدس امنیتی شهید محبعلی از جانباز بسیجی دوران هشت سال دفاع مقدس و آموزگار بازنشسته آموزش و پرورش هندیجان دیدار شد.

وی افزود: جانباز مجید شعبانی خاطرات خوبی از دوران رشادت های رزمندگان وشهدا بازگو نمود که سراسر درس های آموزنده برای همه ما هست که می توان با فرهنگ سازی مناسب در بین جوانان ترویج داد.

وی بابیان الگو پذیری خاطرات رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: خاطرات و وصیت نامه های شهدا، جانبازان ، رزمندگان و آزادگان سرافراز بهترین الگوی مناسب برای انتقال به نسل های کنونی و آیندگان است که بایستی در این شرایط کنونی باجدیت انجام بگیرد .

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: وجود جانبازان و استفاده از تجربیات آنها برای نسل های جوان مطمعنا در پیشرفت بسیج ودیگر برنامه ها تاثیر گذار و مفید است که می توان با برنامه ریزی دقیق ازاین تجربیات ارزشمند استفاده ها برد.

وی بااشاره به دیدار و تکریم جانبازان موجب افتخار است بیان کرد : جانبازان همواره مورد احترام هستند و وجود این بزرگواران موجب افتخار و عزت هستند و هیچگاه رشادت هاو شجاعت های آنها فراموش نخواهند شد و ماندگار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها