خبرهای داغ:
در شب عید سعید غدیر خم مراسم جشن باشکوهی به همراه تجلیل از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در مسجد حضرت اباالفضل(ع) شهر ترکالکی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۸۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج، این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسدپور امام جمعه شهرستان گتوند، سرگرد پاسدار حسن محمودی فرمانده سپاه ناحیه گتوند، مالک کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام اسد پور، امام جمعه گتوند ضمن تبریک و گرامیداشت این روز، عید غدیر خم را از سایر اعیاد اسلامی، باارزش تر و با فضیلت تر دانست.

ایشان با بیان این نکته که ما باید به خود ببالیم که پیرو امیرالمومنین علی(ع) هستیم، ابراز داشت: هر عملی که در این روز انجام شود برابر با هشتاد ماه است.

سرگرد پاسدار حسن محمودی با بیان این نکته از رهبر انقلاب که عید غدیر در اصل معیار و شاخصی است که راه را گم نکنیم، بیان داشت: امروز شاخصه و مصداق عینی ولایت، ولایت مطلقه ی فقیه است؛ اگر قرار است در مسیر هدایت امیرالمومنین قرار بگیریم، راهی جز تبعیت از ولی فقیه نداریم.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام هرجا مبنای کار تبعیت از ولایت فقیه بوده، موفقیت حاصل شده و هر جا انحرافی صورت گرفته، علت آن سرپیچی از ولی امر مسلمین بوده است.

در ادامه یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در مدح امیرالمومنین مدیحه سرایی نمود که شور خاصی به مجلس بخشید.

در پایان این مراسم به مناسبت سالروز ورود آزادگان هشت سال دفاع مقدس شهر ترکالکی تجلیل شد و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهداء گردید.

 

 

جشن عید سعید غدیر خم در صالح شهر با حضور بی نظیر مردم برگزار شد
 
 به گزارش خبرگزاری بسیج - با حضور بی نظیر مردم ولایتمدار و خونگرم صالح شهر ، جشن عید غدیرخم در شامگاه دوشنبه بیست و هشتم مردادماه در کنار مزار شهدای گمنام برگزار شد
 
 این جشن شامل برنامه های متنوعی از جمله خوانندگی ، استندآپ کمدین ، گروه نمایش طنز ، شاهنامه خوانی و... بود
 
حضور بی نظیر مردم در این جشن واقعا ستودنی ســت
 
 قرار بود خواننده محبوب کشوری ، علی تاجمیری در این جشن حضور پیدا کند اما بنابدلایلی نتوانست حضور پیدا کند
 
جناب سرگرد محمودی فرمانده سپاه شهرستان گتوند و دیگر مسئولان شهرستان در این جشن حضور داشتند
 
جشن ابتدا با قرائت چند آیه از قرآن کریم آغاز شد سپس به مولودی خوانی رسید و همینطور به ترتیب به ، خوانندگی ، استند آپ کمدین ، نمایش طنز و... رسید
 
مردم صالح شهر همواره در جشن های اینچنینی حضور صدرصدی داشته اند که واقعا ستودنی است
ارسال نظرات
پر بیننده ها