خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اردستان گفت: هدف از اجرای واقعه غدیر، معرفی این رویداد به عنوان یک واقعیت تاریخی است که در صورت معرفی می تواند شناسنامه ای برای معرفی حقانیت شیعیان  دنیا باشد.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۴۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، سرهنگ مهدی ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه بازسازی واقعه غدیر سه شنبه شب در محله نینوا در شهر زواره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه واقعه غدیر به مدت ۶ سال در زواره برگزار می شود، افزود: ۱۰ سال از اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر  در کشور می گذرد و این برنامه حدود ۶ سال است که در شهر زواره اردستان  با حضور گروههای نمایشی خارج از شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه اردستان گفت: امسال از پتانسیل گروههای نمایشی داخل شهرستان به ویژه شهر زواره استفاده  کردیم و حدود ۱۵ نفر بازیگر اصلی و حدود ۴۰ نفر سیاهی لشکر در بازسازی این واقعه نقش دارند.

سرهنگ ابراهیمی ابراز داشت: بازیگران به مدت 2 ماه تمرین داشته اند و موضوع اجرا با بازسازی از زمان ورود پیامبر به مکه و حجة الوداع شروع می شود و به واقعه غدیر ختم می شود.

وی با بیان اینکه دستگاههای مختلفی در برگزاری این برنامه با ما همکاری کرده اند، گفت: هدف از اجرای واقعه غدیر، معرفی این رویداد به عنوان یک واقعیت تاریخی است که در صورت معرفی می تواند شناسنامه ای برای معرفی حقانیت شیعیان  دنیا باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها