نشست فرهنگی بصیرتی پایگاه کوثر ولایت حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی با سخنرانی حجت الاسلام گندمی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۳۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگذاری بسیج از یزد: نشست یصیرتی فرهنگی با حضور جمعی از سرگروه‌های حلقه‌های صالحین پایگاه کوثرولایت حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی در سالن آموزش و پرورش در مجتمع فرهنگی غدیر با سخنرانی حجت الاسلام گندمی با موضوع تبعیت از مقام معظم رهبری به منظور حمایت از کالای داخلی برگزار شد.
گندمی بابیان اینکه سخن رهبر فصل الخطاب است، گفت: متاسفانه ما به سخنان رهبری گوش نمی‌دهیم و در سخنان ایشان تامل نمی‌کنیم و فقط حرف می‌زنیم و می‌گوییم که مطیع امر رهبریم و اگر رهبر فرمان دهد جان را فدایش می‌کنیم.
این هادی سیاسی با بیان اینکه حرف زمانی ارزش دارد که به مرحله‌ی عمل برسد، افزود: به جای شعار باید در سخنان رهبری اندیشه کنیم و تبعیت کردن از رهبری یعنی عمل به حرفهایش بدون، چون و چرا.
وی خاطر نشان کرد:قریب به سه سال است که مقام معظم رهبری شعار سال را رونق و اقتصاد و تولید ملی نامگذاری کردند و اگر ملت‌ها در دهه‌ها یا سده‌های قبلی شکست خوردند علتش عدم تبعیت از رهبرشان بوده.
این هادی سیاسی در ادامه گفت:در انقلاب اسلامی اگر ملت ما سرافراز شد علتش فقط و فقط تبعیت و مطیع امر رهبر بودن بود؛ و اگر فرمانبرداری نبود ایران وایرانی باقی نمی‌ماند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات