فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه بازدید از بازارچه درختی روستای تقی آباد:
خبرگزاری بسیج: بازارچه درختی روستای تقی آباد با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولان و اهالی محله تقی آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۱۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۶

دکتر احمد اسماعیلی راد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در بازدید از غرفه های بازارچه درختی روستای تقی آباد اظهار داشت: این نمایشگاه نیمه شهری و نیمه روستایی و فضایی برای ارائه تولیدات داخلی حوزه شهرستان بویژه تولید کنندگان روستایی است که فعالیت های فرهنگی هم درکنار آن انجام شده و زمینه شکوفایی اقتصادی فعالان عرصه صنایع دستی است.

 وی خاطرنشان کرد: برای حمایت از صنایع کوچک خانگی به خانم فکوری بخشدار مرکزی ری تاکید کرده ایم که زمینه لازم برای تولید کنندگان را فراهم کند و بازار یابی لازم را برای فروش محصولات انجام دهند که زمینه ای باشد برای فروش محصولات تولیدی بانوانی که در منزل اقدام به تولید می کنند.

اسماعیلی راد در پاسخ به سئوال خبرنگار ما که هموطنان ما در اقصی نقاط کشور هر شهرستان را با یک محصول خاص و معروف به عنوان برند آن منطقه می شناسند، اما شهرری با وجود دارا بودن محصولات مختلف صنعتی و غذایی معتبر، فاقد برند خاص است، اظهار داشت: بحث برند سازی کار ساده ای نیست؛ اما علی ایحال برند اصلی ما در شهرری گندم، ذرت و محصولات کشاورزی است؛ در بخش صنعت نیز شهرک های صنعتی بزرگی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد را داریم که بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه بوده و دارای محصولات خاص و برندی در سطح کشور است.

وی ادامه داد: برند سازی موضوع مهمی در بحث کسب و کار است که باید مسائل تولیدی، مدل کسب و کار، موضوعات فرهنگی و غیره در آن لحاظ شود تا یک برند خاص در کشور جا بیفتد.

 فرماندار ویژه شهرستان ری محصولات ارائه شده در این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: همه تولیدات ارائه شده در غرفه ها از کوچکترین محصولات تا بزرگ ترین آنها خوب و برای ما مهم است. تلاش می کنیم محصولاتی که ارائه شده را تقویت و حمایت کرده و زمینه فروش برای آنها را فراهم کنیم.

ارسال نظرات