خبرهای داغ:

اطعام بیش از ۴۰۰۰ نفر در جشن عید غدیر شاهرود

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود از برگزاری مراسم جشن عید غدیر در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این شهرستان و اطعام بیش از چهار هزار نفر از محل اجرای نیت موقوفات خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۰۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام محمدرضا بخشی با اشاره به برگزاری مراسم جشن عید غدیر در بقاع متبرکه شهرستان شاهرود خبر داد و اظهار کرد: مردم متدین و ولایت‌مدار شهرستان شاهرود در طول تاریخ با نثار خون شهدان والامقام و با حضور در عرصه‌های مختلف ولایت مداری خود را به اثبات رسانده‌اند.
وی افزود: در همین راستا، در ایام دهه ولایت در جهت تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ولایت‌مداری و گرامیداشت عید سعید غدیر در جامعه و اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش و با کمک و همت خیران در سه بقعه حرم مطهر شهدای گمنام، آستان امامزاده محمد (ع) دیزج و مسجد امام حسن عسکری (ع) ویژه‌برنامه‌های سخنرانی، مدیحه‌سرایی توسط مداحان اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، ایستگاه‌های صلواتی و همچنین ایستگاه همه واقف باشیم و خیمه معرفت در این اماکن برپا شده و در نظر است تا نسبت به اطعام بیش از چهار هزار نفر در شب و روز عید غدیر از محل اجرای نیت موقوفات مرتبط و کمک‌های خیران اقدام شود.
بخشی خاطرنشان کرد: حرکت کاروان سادات از مسجد امام حسن عسکری (ع) از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در دهه ولایت و جشن روز عید غدیر امسال است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها