امام جمعه شهرستان ریگان با اشاره به اینکه آزادگان اسوه صبر هستند بیان داشت: همه ما صبر ،ایثار و از خود گذشتگی را از این آزادگان سرافراز بیاموزیم.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۹۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی قبل از ظهر امروز در دیدار با آزادگان سرافراز شهرستان گفت: آزادگان درس استقامت را به ما آموختند و باید خاطرات آزادگان بازخوانی شود تا زحمات این بزرگواران فراموش نشود.

وی با اشاره به اینکه آزادگان اسوه صبر هستند بیان داشت: همه ما صبر، ایثار و از خود گذشتگی را از این آزادگان سرافراز بیاموزیم.

امام جمعه ریگان بیان داشت: آزادگان با تحمل شکنجه‌های جسمی و روحی و با اتکا به نیروی ایمان، اراده و عشق به اسلام و میهن، بزرگ‌ترین مجاهدت را در راه پیروزی اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی اظهار کرد:ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب هستند و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی و ازخودگذشتگی آنان است.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به اینکه صبر و استقامت آزادگان باعث استواری انقلاب شد بیان داشت: همه ما باید قدر دان این آزادگان سرافراز باشیم.

در این دیدار امام جمعه، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی، شهرداران، بخشداران وتعدادی از روسای ادارات شهرستان با سه آزاده شهرستان دیدار کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات