همایش تجلیل از همسران آزادگان دفاع مقدس در آستانه اشرفیه برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن ایام سالروز بازگشت آزادگان به میهن، همایش تجلیل از همسران آزادگان دفاع مقدس در آستانه اشرفیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۸۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، همزمان با فرا رسیدن ایام سالروز بازگشت آزادگان به میهن، همایش تجلیل از همسران آزادگان دفاع مقدس در آستانه اشرفیه برگزار شد.

فرماندار آستانه اشرفیه در این مراسم با بیان اینکه همسران آزاده نقشی همانند نقش حضرت زینب(س) را ایفا کردند اظهار داشت: آزادگان را می‌توان شهیدان زنده نامید زیرا در لحظه لحظه دوران اسارت منتظر شهادت بودند.

رحیم حیدری ضمن تجلیل از صبر و بردباری همسران شهدا و آزادگان خاطرنشان کرد: این بانوان بزرگوار نقش مهمی در تبیین و ترویج اهداف همسران خود در جامعه داشتند.

امام جمعه بندر کیاشهر نیز در این مراسم حرکت در مسیر شهدا را رمز موفقیت ملت ایران دانست و تصریح کرد: امروز وضعیت حجاب و عفاف در جامعه خانواده‌های شهدا و آزادگان را نگران کرده و باید برای آن تدبیری اندیشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیدی با بیان اینکه آزادگان، مردانی از قبیله غیرت و حماسه هستند ابراز داشت: صبر، استقامت و ایستادگی خانواده‌های آزادگان به نظام اسلامی آبرو بخشید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات