فرمانده سپاه بهشهر با اشاره به بازسازی واقعه غدیر گفت:باید برای تبیین و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۷۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه بهشهر،حسن پورقربان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهشهر در آیین بازسازی واقعه غدیر در زاغمرز بهشهر، اظهار کرد: این بازسازی به تصویرکشیدن فرهنگ غدیر است که باید در بین آحاد مردم نهادینه شود.

وی با اعلام اینکه هدف از بازسازی واقعه غدیر، تبیین پیام‌های غدیر است،افزود: همه تلاش ما معرفی امام علی(ع) و ولایت ‏ امیرالمومنین علی(ع) است که باید به درستی به جهانیان شناسانده شود.

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر در ادامه با اعلام اینکه بازسازی واقعه غدیر به همت روستاهای مختلف دهستان میانکاله و منطقه زاغمرز بهشهر، اجرایی شد، اضافه کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع واقعه غدیر و نیز برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه های سپاه ناحیه در ایام دهه ولایت و امامت بود.

در ادامه مراسم امام جمعه بهشهر هم در سخنانی با اظهار به روشنگری واقعه غدیر، خاطرنشان کرد: غدیر از جمله مسائل اعتقادی است که باید حقایق آن بیان شود.

حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری به اهمیت واقعه غدیر اشاره کرد و افزود: اعلام ولایت امام علی(ع) توسط رسول اکرم(ص) در آخرین حج، از اهمیت بالایی برخوردار بود تا پیام به مردم و همه جهانیان رسانده شود.

به گفته جباری  ولایت امام علی(ع) مهمترین پیام غدیر بود که رسالت پیامبر(ص) با این پیام اعلام شد و باید حقیقت و تبیین واقعه غدیر در دستور کار همگان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها