خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

فعالان فرهنگی به عید غدیر توجه ویژه‌ای کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: غدیر، عید ولایت و امامت است پس مسئولان و اقشار مختلف مردم باید نسبت به این روز و گرامیداشت عید سعید غدیرخم توجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۷۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حجت الاسلام حیدر کوثری امروز در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه میاندوآب به مناسبت دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: باید عید غدیر را گرامی داشت و فعالان فرهنگی به این واقعه تاریخی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: غدیر تنها یک واقعه تاریخی نیست بلکه تداوم نبوّت است که زنده نگه داشتن آن در واقع زنده نگه داشتن اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه باید در راه گسترش فرهنگ شیعی، افزایش بصیرت، ارتقای آگاهی اقشار مختلف مردم و نسل جوان تلاش کنیم، گفت: عید غدیر، عید ولایت و امامت است و مسئولان و اقشار مختلف مردم باید نسبت به این عید و گرامیداشت آن توجه داشته باشند.

کوثری با بیان اینکه عيد غدير‌خم بزرگ‌ترين عيد برای شيعيان و جهان اسلام است، تصریح کرد: زنده نگه داشتن غدير در واقع تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر لزوم توجه به سبک زندگی اسلامی، اظهار کرد: خانواده ها باید سبک زندگی اسلامی را مورد توجه قرار داده و مراقب جنگ نرم دشمنان باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار