خبرهای داغ:

جشن بزرگ «غدیری‌ام» در تکاب برگزار شد

جشن بزرگ «غدیری‌ام» با حضور اقشار مختلف مردم در تکاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۷۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، جشن باشکوه دهه امامت و ولایت با عنوان «غدیری ام» با حضور فرماندهان نظامی و مسئولین شهرستان و آحاد مردم در محل مصلی تکاب برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه تکاب، غدیر را سرچشمه خوبی‌ها دانست و اظهار کرد: امروز دنیا درگیر بحران و مشکلات بسیاری است که تنها در سایه فهم غدیر و تبعیت از ولایت رفع خواهد شد، باید فرهنگ غدیر در جهان نهادینه و گسترش یاید.

حجت الاسلام عیسی برادری افزود: اگر سیره علوی به خوبی در جامعه اسلامی نهادینه می‌شد امروز شاهد مشکلات فعلی نبودیم، رفع این بحران ها در سایه بازگشت به معنویت و سیره اهل بیت(ع) امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان این که دشمنان بسیاری در طول تاریخ تلاش کردند تا آفتاب غدیر در جهان غروب کند، بیان داشت: با تلاش ها و مجاهدت هایی که صورت گرفت، امروز غدیر همچنان زنده و پویا است، تبیین غدیر و توجه به آن،  با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمنان در چهار دهه اخیر همه توان خود را در جهت تضعیف جایگاه ولایت به کار گرفته است، افزود: امروز تقویت جایگاه ولایت یکی از مهم‌ترین وظایف آحاد جامعه اسلامی به ویژه مبلغان دینی است.

در این مراسم تعدادی از شعرای شاخص تکاب در وصف امیرالمومنین علی (ع) شعرهایی سروده و مولودی خوانی از دیگر برنامه های اجرایی در این جشن بزرگ بود.

در پایان این مراسم از شعرای شاخص شهرستان که در زمینه‌های ولایت و غدیر شعرهایی سروده بودند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات