فرمانده سپاه رامسر:

واقعه غدیر،مدیریت جهان اسلام بر اساس حکمت الهی است

فرمانده سپاه رامسر واقعه غدیر را مدیریت جهان اسلام بر اساس حکمت الهی دانست که همچنان تداوم دارد.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۶۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ محمدرضا خمسیه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رامسرضمن تبریک عیدسعید غدیر گفت: مدیریت جهان اسلام براساس حکمت الهی است و اسلام به همه نیاز های بشری در همه عرصه ها توجه دارد لذا واقعه غدیر نگاه جامعی است که تداوم دارد و غدیر جز وقایعی بود که شخصی نبوده و این نشان از ارزش و اهمیت غدیر است.

خمسیه با اظهار به اینکه نعمت الهی دو گونه است ، افزود:یکی از نعمت های خاص بحث واقعه غدیر است که به حضرت علی (ع) تعلق گرفت.

 فرمانده سپاه رامسر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران ادامه داد:امیدواریم با ظرفیت بالقوه و بالفعل اصحاب رسانه بتوانیم ثابت‌قدم در مسیر رشد و تعالی انقلاب گام برداریم.

خمسیه یادآور شد: نه فقط در روز خبرنگار بلکه در طول سال باید از خبرنگار و قلم قدردان باشیم و در حول یک هدف مشترک گام برداریم و امیدواریم که این مسیر تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولین هستند، افزود: خبرنگاران در عین حالی که مشکلات مردمی را منعکس میکنند بلکه مشکلات و حتی عملکردهای مسئولین را به گوش مردم برسانند.

سرهنگ خمسیه  در ادامه تاکید کرد: با وجود همه توطئه های دشمن شاهد شکست و افول دسیسه هایشان هستیم و شاهد اینکه تمام راهبردهای نظام و انقلاب موفق عمل کرده و همه کسانی که قصد براندازی نظام را دارند بدانند که اجازه نخواهیم داد توطئه های دشمن به ثمر بنشیند و در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمیداریم.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به رفع فقر و محرومیت در جامعه که یکی از اهداف مهم نظام است تا همه مردم از نعمت الهی بهره مند شوند یادآور شد:امروزه با جنگ اقتصادی که به نظام تحمیل شده قطعا با کمک مردم میتوانیم در عرصه توانمندسازی گام موثری برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها