فرمانده سپاه چالوس گفت:خدمت بی اجر و مزد بسیج رسانه،نشات گرفته از فرهنگ بسیجی است.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۶۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران  به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه چالوس در مراسم تجلیل از مقام و منزلت خبرنگاران در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه  که با حضور عبدالمهدی حق شناس مسئول بسیج رسانه مازندران برگزار شد، افزود: خبرنگاران انقلابی خوشبختانه در تمام عرصه ها از جمله در زمان حوادثی چون: سیل و مناسبت های مختلف حضور موفقی داشتند.

وی یادآور شد : خبرنگاران باید در راستای تقویت نظام گام بردارند . بسیج رسانه از فرهنگ بسیجی نشات گرفته ، یعنی بدون توقع و چشم داشتی ، به وظایف و رسالت خود عمل می کنند.

در ادامه جلسه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس حجت الاسلام والمسلمین نبوی نیز ضمن سخنانی ، ایجاد و تقویت و تثبیت در شناخت و همچنن ایجاد و تغییر در نگرش و نیز ایجاد و تثبیت در رفتار را ویژگی و لازمه تغییر و تحول هر جامعه ای برشمرد .

حجت الاسلام نبوی نقش رسانه ها را در گام دوم انقلاب مهم خواند و گفت : دمیدن روح «ما میتوانیم» در جوانان و تقویت روحیه مقاومت و دشمن ستیزی و بیان دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور و تقویت روحیه جهادی در نسل جوان و همچنین امید به آینده ، نگاه خوش بینانه ،جایگزینی نیروهای با انگیزه ، مدیر متخصص و متعهد ، مطالبه گری و بیان کاستی ها و نقد منصفانه به همراه ارائه راه حل از ویژگی های یک رسانه انقلابی می باشد .

در پایان این مراسم از جمعی از خبرنگاران افتخاری فعال بسیج، سپاه چالوس به رسم یادبود با هدیه و لوح تقدیر تجلیل شد.

 

خدمت بی اجر و مزد بسیج رسانه نشات گرفته از فرهنگ بسیجی است

خدمت بی اجر و مزد بسیج رسانه نشات گرفته از فرهنگ بسیجی است

خدمت بی اجر و مزد بسیج رسانه نشات گرفته از فرهنگ بسیجی است

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها