مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد:

فعالیت های رسانه ای «اشکذر خبر» در استان یک الگوی کم نظیر است

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد عصر روز گذشته از دفتر پایگاه اطلاع رسانی اشکذر خبر بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۵۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، «علی صالحی» مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد پس از اطلاع، فعالیتهای سایت اشکذر خبر در یک سال گذشته، برنامه های این پایگاه را کم نظیر در سطح استان توصیف کرد و افزود: پایگاه اشکذر خبر باید بیش از پیش معرفی شود تا نه تنها مردم و مسئولان شهرستان اشکذر بلکه مردم استان یزد نیز از ظرفیت های این رسانه آشنا شوند.
صالحی با ارائه پیشنهادی به مسئولان پایگاه اطلاع رسانی اشکذر خبر، گفت: بهتر است پایگاه اطلاع رسانی اشکذر خبر، به عنوان یک موسسه مردم نهاد (NGO) ثبت شود تا فعالیتهای این پایگاه خبری گسترش یابد و هر چه بهتر بتواند از مزایای آن نیز استفاده کند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد ، سایت اشکذر خبر را پایگاهی نمونه در سطح استان توصیف کرد و اظهار داشت: سایت اشکذر پتانسیل این را دارد که در حوزه های خبری استان نیز وارد شود و کار ها را در دست گیرد.
 در ابتدای این جلسه علیرضا عسکری، مدیر مسئول پایگاه اشکذر خبر، با ارائه گزارش عملکرد این پایگاه از بدو شروع کار تا به حال، مشکل اصلی این سایت را حمایت اندک مسئولان دانست و عنوان کرد: اشکذر خبر در سال های گذشته توانسته است با ایجاد تفاهم نامه در بین دستگاه های دولتی و غیر دولتی شهرستان از حمایت جزئی این ادارات برخوردار شود که لازم است برای پیشرفت بهتر پایگاه این حمایت ها گسترش یابد.
وی ادامه داد: اخیرا مجوز انتشار آگهی مناقصات در سایت های خبری صادر شده است که این می تواند کمک مالی شایانی به سایت اشکذر خبر نماید ولی هنوز پس از گذشت زمان می بینیم آگهی ها شهرستان اشکذر در روزنامه های مرکز استان انتشار می شود.
در پایان این نشست از خبرنگاران پایگاه خبری اشکذر خبر توسط مدیرکل روابط عمومی استانداری تجلیل شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار