نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

هدف گروه های جهادی چشاندن طعم شیرین خدمت به مردم در نظام اسلامی است

آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با جهادگران استان بوشهر گفت: گروه‌های جهادی محیط زیست و نظام اجتماعی را توازن می‌بخشند و هدف از کارگروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار، چشاندن طعم شیرین خدمت به مردم در نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۳۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با جهادگران استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی اقدام بسیج ارزشمندی است که از سوی بسیج سازندگی بنانهاده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بابیان اینکه رژیم‌های گذشته مردم را دچار محرومیت کردند، ابراز کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی موضوع محرومیت‌زدایی را به‌طورجدی دنبال کرد و انقلاب مردم پایه که مردم نظام خود را مقدس بشمارند، هیچ‌وقت شکست نمی‌خورد.

امام‌جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در هر جامعه‌ای محرومیت وجود داشته باشد، بخش عظیمی از ذهن جامعه به این معضل معطوف خواهد شد، تصریح کرد: اگر ضریب خانوارهای بی‌بضاعت زیاد شود، ظریب قدرت نظام کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به نقش گروه‌های جهادی در جامعه بیان کرد: گروه‌های جهادی محیط زیستی و نظام اجتماعی را توازن می‌بخشند و هدف از کارگروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار، چشاندن طعم شیرین خدمت در نظام اسلامی است.

صفایی بوشهری، احصاء مشکلات مردم کم‌بضاعت را یکی از رسالت‌های مهم گروه‌های جهادی دانست و گفت: مسؤولان گروه‌های جهادی پرونده‌ای را برای مشکلات مردم تشکیل دهند و با توجه به توان گروه، برخی از مشکلات مناطق را از طریق مسؤولان پیگیری کنند.

امام‌جمعه بوشهر بابیان اینکه گروه‌های جهادی باید در محل زندگی خود فعالیت داشته باشند، خاطرنشان کرد: حضور گروه‌های جهادی و انجام فعالیت‌های جهادی در محل زندگی خود، باعث خوش‌بینی و تقویت روحیه کار در آن منطقه می‌شود و از طرفی از هزینه‌های اضافی برای ایاب و ذهاب و اسکان سایر گروه‌ها جلوگیری می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، توجه به حاشیه شهرها را از اولویت‌های مهم دانست و تصریح کرد: بسیج محلات معیشت و مشکلات حاشیه شهرها را شناسایی کند و به بسیج سازندگی ارجاع نماید.

وی عنوان کرد: با توجه به محدود بودن منابع مالی سپاه وادارات، باید مجمع «خیرین بسیج سازندگی» تشکیل شود و از این طریق گروه‌های مردم محور پشتوانه خوبی برای گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود منابع مالی، بخشی از خمس و زکات موجود آن منطقه، به گروه‌های جهادی حاضر در منطقه اختصاص می‌یابد.
 
برای مشاهده عکس بر روی آن کلیک کنید.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات