انعقاد تفاهم نامه بین بسیج مهندسین سپاه عسلویه و کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز در سالن جلسات سپاه عسلویه منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۲۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

انعقاد تفاهم نامه بین بسیج مهندسین سپاه عسلویه و کمیته امداد امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ حسن زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه در این نشست ضمن تبریک عید سعید غدیر،  انعقاد این تفاهم نامه در این روز را از برکات عید غدیر دانستند. ایشان ضمن تعریف نیرو‌های انقلابی و غیر انقلابی موجود در بدنه جامعه و دولت مدیران اقدامات جهادی را از نشانه‌های بارز نیرو‌های انقلابی ابراز نمود و معتقد بر این موضوع بودند که رویکرد جهادی مبتنی برعلم می‌باشد.

سرهنگ حسن زاده گفت: جلب رضایت و حفظ شان مردم مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف نظام و انقلاب است. باید تکریم غدیر را با جدیت بیشتر و قوی‌تر از قبل انجام رساند و بسیار خوشحالم که انعقاد این تفاهم نامه همزمان با این روز مبارک است. و همچنین از کانون بسیج مهندسین عسلویه، جهادگران و فعالیت‌های جهادی این کانون در استان‌های سیل زده لرستان و پلدختر و همچنین در شهرستان عسلویه تقدیر و تشکر میکنم.

این تفاهم نامه در زمینه محرومیت زدایی، خدمت رسانی، کمک به سازندگی و آبادانی در قالب اردو‌های جهادی بین بسیج مهندسین شهرستان عسلویه و کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان عسلویه منعقد شده است.

این تفاهم نامه شامل موارد: مشاوره فنی و مهندسی در امور ساختمانی، ایجاد بستر استفاده از انرژی خورشیدی، آموزش و توانمندسازی مددجویان، استفاده بهینه از ظرفیت علمی مهندسین بسیجی در جهت کمک به محرومیت زدایی منطقه
 
گفتنی است نظارت عالیه بر امورات این تفاهم نامه با بسیج مهندسی می‌باشد.


پایان خبر/
ارسال نظرات