سردار «محمد مهدی فرهنگ دوست» در جمع پاسداران تیپ ۱۸ الغدیر یزد به بیان خاطراتی از دوران هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و به معرفی و بیان نقش تاثیرگذار فرماندهان و رزمندگان در این دوران مقدس اشاره کرد.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۱۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار «محمد مهدی فرهنگ دوست» در جمع پاسداران تیپ ۱۸ الغدیر یزد به بیان خاطراتی از دوران هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و به معرفی و بیان نقش تاثیرگذار فرماندهان و رزمندگان در این دوران مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از تشکیل تیپ الغدیر مسئولین تیپ منتصب شدند.
وی با بیان اینکه فرماندهان تیپ ۱۸ الغدیر چه کسانی بودند افزود: زمانی که برادر عاصی زاده شهید شدند سردار میر حسینی با تمام جراحت‌هایی که داشتند مدیریت رزمندگان را در جبهه بر عهده گرفت.
سردار فرهنگ دوست فرمانده بعدی تیپ الغدیر سردار جعفر زاده دانست و یادآور شد: سردار میرحسینی بعد از شهادت جعفر زاده مسئول تیپ الغدیر شد و عملیات‌های قدس ۵، کربلای ۴ و ۵ و همچنین عملیات کربلای ۸ را مدیریت کرد.
این فرمانده روز‌های جنگ با اشاره به خصوصیات اخلاقی سردار آقابابایی تاکید کرد: ایشان نیز از فرماندهان خوب و به نام بودنند و بعد از سردار آقابابایی سردار یزدان، فلاح نژاد، قهاری سعید و اله دادی از جمله فرماندهانی بودنند که مسئولیت تیپ را برعهد گرفتند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان خاطره از شهید خلیل حسن بیگی و برخورد ایشان با خبرنگاران خارجی پرداخت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات