کارگاه توانمندسازی هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد مشهد برگزار شد

به همت معاونت سیاسی ناحیه مقداد مشهد کارگاه توانمندسازی هادیان سیاسی ناحیه مقداد مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۱۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این کارگاه که در روز یک شنبه ۲۷ مرداد ماه در سالن جلسات سپاه ناحیه مقداد و با حضور هادیان سیاسی ناحیه برگزار شد؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقداد در سخنانی ضمن خیرمقدم به تحلیل حوادث اخیر پرداخت.

حجت الاسلام میرزائی گفت: یکی از اتفاقات سیاسی اخیر تحریم وزیر امور خارجه ایران توسط دولت آمریکا بود که علل این تحریم و واکنش‌ها نسبت به این موضوع باید مورد واکاوی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود صریحاً اعلام کردند" که هدف مذاکرات رفع تحریم‌ها بود و نه اثبات دروغگو بودن آمریکا" و این مورد به مردم ما نیز اثبات شد که برجام هیچ دستاوردی برای نظام نداشت.
 
وی اظهار داشت: اما در مورد جناب آقای ظریف تفاوت‌هایی احساس می‌شود، چون تفکر وزیر امورخارجه تفکری دیپلماتیک و آکادمیک بود که می‌خواست با روش مذاکره و گفتگو به یک نتیجه برد برد دست یابد و در نهایت مسائل به نفع ایران تمام شود، اما به او نیز ثابت شد که آمریکا قابل اطمینان نیست و به تعهد بین المللی خود نیز عمل نمی‌کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد بیان داشت: در این میان بعضاً موضع گیری‌های خوبی انجام نگرفت و با افراط و تفریط‌هایی همراه بود، اما عملکرد آقای ظریف با اعلام مواضع اخیر، به نسبت بهتر بود و تعابیر رهبر معظم انقلاب در مورد وی به عنوان فردی متدین، غیور، شجاع و امین نشانگر همین مسئله بود و می‌توان اینطور نتیجه گرفت که وی به جبهه انقلاب پیوسته و مواضع انقلابی اخیر او دلیل تحریم وی از سوی دولت آمریکا بوده است و در این موضوع باید برنده را جبهه ارزشی و نظام جمهوری اسلامی دانست.

در ادامه این نشست حاضران به بیان نظرات خود در این خصوص و نیز بررسی برجام و تبعات و نتایج آن پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها