سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه کوثر در گفت و گو با «بسیج»:
فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: مساله غدیر از مسائل مهم جهان اسلام است، زیرا تداوم زمینه ساز تداوم رسالت وتحقق بخش هدف‌های پیامبر (ص) در زمینه معنوی واجتماعی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۰۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
مساله غدیر از مسائل مهم جهان اسلام است،
سرهنگ پاسدار محرم پور رحمان فرمانده سپاه ناحیه کوثر در گفت و گو با خبرنگار بسیج از کوثر اظهار داشت:عید غدیر عید الله اکبروعید آل محمد و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامی است و هیچ روزی در طول سال فرخنده‌تر ومبارک‌تر از این روز نزد شیعیان نیست.

وی افزود: واقعه غدیر واقعه‌ی تاریخی است که تبدیل به یک پایه اعتقادی شده وسندی قاطع برای امامت وولایت اهل بیت (ع) است وهمین یک دلیل به تنهایی برای اثبات بسیاری از پایه‌های اعتقادی کافی است.
 
پوررحمان در همین حال عنوان کرد: مساله غدیر از مسائل مهم جهان اسلام است، زیرا تداوم زمینه ساز تداوم رسالت وتحقق بخش هدف‌های پیامبر (ص) در زمینه معنوی واجتماعی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر افزود:نسلی که کنجکاوانه و واقع گرایانه در جستجوی حقایق دینش تلاش می‌کند غدیر رابعنوان یکی از اساسی‌ترین بخش‌های اعتقادی اش با نگاهی تیز بین در نظر دارد و به این باور رسیده که فراتر از آنچه میداند در این گنج عظیم نهفته است وی همچنین تصریح کرد جوامع بشری نیازمند یادآوری وحضور همیشگی هویت‌های فرهنگی واصالت‌های معنوی مانند (غدیر) است و زنده نگه داشتن شعایر الهی رسالتی است که مرزبانان عقیده و ایمان از جمله پیامبراکرم (ص) بر آن تاکید داشته اند.
ارسال نظرات