خبرهای داغ:
جشن بزرگ غدیر خم در میدان امامزاده عبدالله ع شهر صیدون با استقبال بی نظیر مردم و برنامه های مهیج و شاد،برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۸۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،به همت حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون جشن با شکوه عید غدیر همزمان با دهه ولایت و امامت با حضور گسترده و پر شور مردم انقلابی بخش صیدون برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان مسجد سلیمان در جمع مردم اظهار داشت:هر جا به ولایت فقیه اتکا کردیم پیشرفت کردیم و مشکلاتی که داریم از جمله در زمینه اقتصادی بخاطر اتکا نکردن به نظریات ولی فقیه است.

وی در ادامه افزود:در طول تاریخ علمای سنی زیادی داریم که شیعه شدند اما هیچ علمای شیعه ای نداشتیم که سنی شده باشد چون واقعه غدیر و عید غدیر تفکر است.

حجت الاسلام امینی بیان داشت:شیعیان تا به امروز غروب یازده غدیر را دیده اند و منتظر طلوع دوازدهمین غدیر هستند و طبق روایات ملت شیعه ایران آماده ترین ملت برای اطاعت و فرمانبرداری از امام دوازدهم می باشد.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران خاطرنشان کرد:از همه طرف ها در خطر هستیم و دشمن به این نتیجه رسیده است که تنها راهی که بتوانند کمر ملت ایران را بشکند این است که از طریق ترویج فساد جنسی در بین جوانان ایران کانون خانواده را نابود کند و ملت ایران را به زانو در بیاورد و همه ما وظیفه داریم که نگذاریم دشمن این فرهنگ اسلامی را از ما بگیرد.

همچنین در این جشن برنامه های متنوع و شادی از جمله مولودی خوانی،شعر خوانی،گرود سرود،برنامه طنز و تجلیل از مدافع حرم انجام شد.

این مراسم با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت، بزرگداشت اعیاد مذهبی و ایجاد فضای معنوی و شاد در این ایام برای مردم انقلابی صیدون بخصوص جوانان تدارک دیده شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها