خبرهای داغ:
امام جمعه موقت دمق با بیان این که مشکلات امروز ما حاصل دوری از قرآن و اهل بیت است، گفت: دشمن با ابزارهای مختلف درصدد نابودی بنیان خانواده‌های ایرانی است.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۲۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

ریشه مشکلات و مصیبت‌های امروز ما دوری از قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام خلیل برقراری در مراسم جشنی که به مناسبت ایام دهه ولایت و عید غدیر خم برگزار شد، ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: ریشه مشکلات و مصیبت‌های امروز ما، دوری از قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) است.

وی خطاب به خانواده‌ها تصریح کرد: دشمن با ابزارهای مختلف در تلاش است تا پایه و اساس خانواده‌های ایرانی را تضعیف کند و هدفش نابودی بنیان خانواده است.

امام جمعه موقت دمق با تأکید بر مطالعه روزانه قرآن ونهج البلاغه، با بیان روایتی از حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: زن عامل اصلی استحکام خانواده است.

وی عنوان کرد: وقتی حجاب و عفت از زن گرفته شد، خانواده‌ها نیز ماهیت ارشادی و کارکرد خود را از دست می‌دهد و این آغاز مشکلات و مصائب دیگری است که به دنبال این قضیه ایجاد می‌شود؛ مشکلاتی که کشورهای غربی قبل‌تر با آن دست وپنجه نرم کرده و می‌کنند.

گفتنی است، مراسم جشن عید غدیر خم به همت ستاد مهدویت رزن، پایگاه بسیج شهید سلیمی و قرارگاه طرح شهید بهنام محمدی رزن در پارک فرهنگ کوی فرهنگیان رزن برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات