مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: چهار ماه نخست امسال در حدود ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام اشتغال‌زایی به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۰۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

عزیز سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه ،با اشاره به اینکه به منظور کمک و ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان، کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی اقدام به پرداخت تسهیلات می‌کند، اظهار کرد: در چهار ماه نخست امسال در حدود ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام اشتغال‌زایی به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته امسال پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی رشد ۳۷ درصدی داشته است، افزود: با این میزان تسهیلات برای ۴۱۹ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت ۷۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان، ادامه داد: ۳۴ هزار خیر کمک‌های خود را به این مراکز ارائه می‌دهند که برای این منظور ۱۲ هزار نیازمند تاکنون از خدمات این مراکز بهره برده‌اند.

وی با اشاره به جمع‌آوری ۹ میلیارد و ۵۵۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان در چهار ماهه نخست امسال، عنوان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۸۴ درصدی داشته است.

سهندی با اشاره به افتتاح ۲۰ مرکز نیکوکاری در چهار ماه اول امسال تصریح کرد: در نیمه دوم امسال نیز ۲۵ مرکز نیکوکاری دیگر افتتاح خواهد شد و در این مراکز کمک‌ها برای موضوعات معیشتی، تعمیرات مسکن، تامین جهیزیه، امور تحصیلی و فرهنگی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات