خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی گفت: مالک اشتر در همه میدان ها پیروز میدان بود و امید که سیره این شیعه علی را در زندگی پیاده کنیم و برگزاری جشنواره اشراف سپاه با عنوان مالک اشتر برای رسیدن به تعالی بر اساس رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۰۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

هدف «اِشراف» در سپاه رسیدن به تعالی بر اساس رهنمودهای رهبری استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقي، عابدین خرم در جشنواره استانی مالک اشتر سپاه استان با بیان اینکه فلسفه وجودی سپاه صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن است، افزود:  فلسفه اشراف هم برای ارزیابی فعالیت های سپاه بر آساس رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در اين راستاست.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه باید طبق رهنمودهای رهبری تلاش کنیم باید در قالب فرم جشنواره نیز ارزیابی کنیم تا جایگاه کنونی و رسیدن به نقطه مطلوب را بدانیم.

سردار خرم اضافه کرد: سردار سلامی تبیین کننده رهنمودهای رهبری در دل سپاه در خصوص محتوای حوزه اشراف است که وی به خوبی آن را تفسیر می کند.

وی با بیان اینکه در اشراف و پیام آن را انقلاب در مدیریت و فرماندهی می دانیم، اظهارداشت: دقیق شدن در این خصوص از وضعیت مجموعه و مدیریت ها اطلاعات دقیق کسب کنیم چرا که مجموعه فاقد اطلاعات منجر به تصمیم گیری های نادرست می شود.

سردار خرم ادامه داد: موضوع اشراف را فرآیند رسیدن به اهداف متعالی خود می دانبم و تکلیف داریم در روند اشراف به مولفه هایی همچون رشد مداوم موقعیت ها، ایجاد تحرک در سازمان، توجه به اهداف متعالی و احساس کاستی ها و رفع آن ها توجه و در رده خود آن ها را ساری و جاری کنیم.

وی گفت: اگر مجموعه ای موفق است همه اعضای آن ایمان و اعتقاد به هدف و هم گرایی داشتند چنانکه همین نکته را در دوران دفاع مقدس دیدیم.

هدف «اِشراف» در سپاه رسیدن به تعالی بر اساس رهنمودهای رهبری است

جشنواره استانی مالک اشتر سپاه آذربایجان شرقی هم اکنوندر سالن شهدای سپاه استان در حال برگزاری است.

ارسال نظرات