خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نماز سمبل عبادات است، عبادت هفتاد نوع است اما از بهترین آنها گره گشایی از کار بندگان خدا و احسان به همه موجودات می باشد.
کد خبر: ۹۱۶۶۷۸۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با جهادگران بسیج سازندگی با اشاره به اینکه جهاد برای وصول به هدایت و قرب به خدا است، گفت: انسان باید همه کوشش و امکاناتش را در راه هدف متعالی انسانیت که قرب به خداست بکار گیرد.

 

در پای این آرمان بزرگ بسیاری مقایسه‌ها به وجود می آید بین تمدن اسلامی و تمدن وحشی که برای رسیدن به رفاه شخصی به انواع تخریب ها و قتل و کشتار انسان ها دست می زنند.

 

آنچه شما در ایام غدیر ارائه می دهید الگوهایی است که از مفاهیم غدیر گرفته می شود، یعنی وقتی امامت و پیشوایی با اولیای الهی باشد که خدا آنان را تعیین کرده است.

 

اهل تزویر، مکر و زور در طول تاریخ بوده اند و اکنون بیشتر هستند و حالت بین المللی به خود گرفته است؛ این افراد به امام علی علیه السلام نیز جنگ‌هایی تحمیل کردند.

 

اربعین حسینی امروز بین المللی شده و تمام مذاهب و انسان های آزاده در آن شرکت می کنند و  موکب ها سرشار از محبت و ایثار و گذشت است.

 

نماز سمبل عبادات است، عبادت هفتاد نوع است اما از بهترین آنها گره گشایی از کار بندگان خدا و احسان به همه موجودات می باشد.

 

رعایت حلال و حرام، کنترل نفس، گره گشایی و دلشاد کردن مردم برای سیر و سلوک الی الله کارساز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها