خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۹۳ کیلو مواد مخدر تریاک طی یک عملیات مشترک بین پلیس قزوین و "تهران بزرگ" و دستگیری یک نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۶۷۴۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی در اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فرد یا افرادی با استفاده از یک دستگاه کامیون قصد انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر از استان های جنوبی به استان "تهران" را دارند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: با تلاش عوامل این پلیس طی هماهنگی‌های لازم اطلاعات تکمیلی در اختیار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی "تهران بزرگ" قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان در تصریح خبر گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر "تهران بزرگ" پس از دریافت اطلاعات و انجام اقدامات فنی و مراقبتی لازم، در محورهای مواصلاتی موفق به شناسائی کامیون مورد نظر شده که طی عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

وی اذعان کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی مقدار 93کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که در خودروی مورد نظر جاسازی شده بود کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

حاجیان در پایان عنوان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان تهران معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها