آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با پاسداران سپاه الغدیر یزد که به مناسبت عید غدیر و سالروز تشکیل تیپ 18 الغدیر یزد با اشاره به همراه و همدل بودن پاسداران گفت: بعضی از ابتکارات رزمندگان یزدی در هشت سال دفاع مقدس منحصربه فرد بود.
کد خبر: ۹۱۶۶۷۴۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با پاسداران سپاه الغدیر یزد که به مناسبت عید غدیر و سالروز تشکیل تیپ ۱۸ الغدیر یزد برگزار شد، اظهار داشت: بعضی از ابتکارات رزمندگان یزدی در هشت سال دفاع مقدس منحصربه فرد بود.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: در عملیات والفجر مقدماتی استان یزد تعداد زیادی شهید و مجروح داشت با عین این حال وقتی روز بعد از عملیات برای ساماندهی رزمندگان من و تیمی به منطقه رفتیم باز هم بچه‌ها آماده جنگ بعدی بودنند.
وی با اشاره به استثنایی بودن تشکیل تیپ ۱۸ الغدیر یزد افزود: تلاش‌ها و ملاقات‌های بسیاری با فرماندهان سطوح مختلف سپاه صورت گرفت، اما تلاش‌ها هنوز نتیجه نداده بود.
آیت‌الله ناصری یزدی که خود از مسئولین اصلی تشکیل تیپ همیشه پیروز الغدیر بوده است، تاکید کرد: از فرماندهان سپاه به من تماس گرفتند که در اهواز بعد از نماز ظهر قرار است در مورد تشکیل تیپ یزد تصمیم گیری شود.
امام جمعه یزد بیان کرد: با مسئولین استانی هماهنگ کردم یک هواپیمای فانتوم از تهران فرستادند که ما را به اهواز رساندو همانجا تشکیل تیپ تصویب و اسم تیپ هم مشخص شد.
وی با اشاره به نیاز فضا در جنوب برای قرارگاه تیپ الغدیر یادآور شد: ۳۰۰ هزار تومان به پاسداران دادم و با استاندار خوزستان هم هماهنگ کردیم که فضا و امکانات را در اختیار سپاهیان در جنوب بگذارند.
آیت‌الله ناصری یزدی همراهی و همدلی پاسداران یزدی یکی از دلایل موفقیت آنان در عرصه‌های مختف دانست و ادامه داد: اگر در شرایط سخت اختلافی هم بین آنان رخ می‌داد خیلی زود حل می‌شد و ادامه نداشت.
امام جمعه یزد اذعان کرد: بعد از سال‌های جنگ پاسداران با طی کردن مدارج بالای علمی در رده‌های خوب استانی و کشوری قرار گرفتند.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد راه اندازی مجتمع رزمندگان را از دیگر کار‌های دفتر امام جمعه در سطح استان برای رزمندکان دفاع مقدس قلمداد کرد و افزود: از آنجایی بیشتر رزمندگان دانش آموز بودنند و شرکت در جنگ آنان را از درس و مدرسه باز می‌داشت و گا‌ها مورد سرزنش دیگر دوستانشان قرار می‌گرفتند فضایی برای آموزش و خوابگاه در اختیار آموزش و پرورش قرار دادیم که آموزش‌های لازم را برای رسیدن رزمندگان به امتحانات به آنان بدهند.
وی در پایان پاسداران به تربیت صحیح فرزندشان نصحیت کرد و ادامه داد: دختران و پسران سپاهیان، خانواده شهدا و رزمندگان آیندسازان این مرز و بوم هستند که با تربیت صحیح آنان می‌توان گام استواری برای سال‌های بعد ایران اسلامی برداشت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات