کارشناس مسایل مذهبی و بصیرتی گفت: ماجرای نفتکش ها به خوبی ثابت کرد که زبان مقاومت و قدرت است که در جامعه بین الملل جواب می دهد نه زبان مذاکره .
کد خبر: ۹۱۶۶۷۰۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام  رضایی در نشست بصیرتی سیاسی جمع بسیجیان گردان امام علی(علیه السلام)فارسان گفت: بسیجیان  در توحید شناسی،دشمن شناسی،داشتن بصیرت دینی برای شناسایی چهره های مختلف و جدید فتنه پیشقراولان مبارزه با فتنه ها ودشمنان داخلی و خارجی هستند.

وی افزود : اکنون نیز که با تحریم اقتصادی به عنوان یکی دیگر از تهدیدات دشمن روبرو هستیم که با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی بر این تهدید نیز فائق خواهیم آییم .

کارشناس مسایل مذهبی و بصیرتی به کارنامه درخشان بسیج اشاره کرد و گفت: باید قدر بسیج را بدانیم که همیشه در کنار دیگر قوا، امنیت و آسایش کشور را برعهده می گیرد و در زمان های خطرناک پیشقدم می شود و تلاش می کنند مبادا به کشور خطری برسد.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: امروز دیگر مثل گذشته نیست که دشمن چیزی بگوید و ما با سعه صدر برخورد کنیم و کوتاه بیاییم، ما به واسطه توانایی دفاعی خود به اوج اقتدار رسیده ایم و کوچکترین تجاوزی را به سخت ترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد و این را همه به خصوص استکبار جهانی فهمیده اند.

 وی به بی اثر شدن تحریم ها اشاره کرد و ادامه داد:امروز دشمنان ما نیز  به این نتیجه رسیده اند که تحریم ها دارد بی اثر می شوند و اگر توجه بیشتر مدیران کشور  را داشته باشیم  با  روحیه جهادی مردم و دانشمندان بسیجی در همه عرصه ها ورود پیدا خواهیم کرد وکشور به خود کفایی در همه زمینه ها نزدیکتر می شود .

وی به سه وظیفه اصلی بسیج اشاره و بیان کرد: مبارزه با نفوذ، مبارزه با آسیب های اجتماعی و کمک به دولت برای تحقق اقتصادمقاومتی از جمله مولفه های بسیج به شمار می رود،  رزمندگان و بسیجیان  باید ضمن تقویت روحیه خدامحوری و اخلاص در خود، با آسیب شناسی کارشناسانه نقاط قوت خود را گسترش دهند.

ارسال نظرات