حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی بااشاره دهه امامت وولایت وتبریک پیشاپیش عیدغدیرخم به تمام مسلمانان جهان گفت:غدیرنشانه‌ای ازتداوم خط نبوت است.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۹۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸


به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره در گفتگویی با اشاره دهه امامت و ولایت وتبریک پیشاپیش عیدغدیرخم به تمام مسلمانان جهان گفت: غدیرنشانه‌ای از تداوم خط نبوت است.

وی در ادامه گفت: غدیرعصاره و نتیجه خلقت و چکیده تمام ادیان الهی و خلاصه مکتب وحی است و صرفا واقعه‏ای تاریخی نیست. این نام مقدس، عنوان عقیده ما و اساس دین است.

منتشلو اضافه کرد: بدون شک واقعه غدیر خم، نقش سرنوشت سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشته است. در این واقعه، پیامبر اسلام صلی‏ الله‏ علیه‏ و ‏آله مهم‏ترین مأموریت دوران پیامبریِ خود را به انجام رساند؛ مأموریتی که انجام آن، به منزله رساندن پیام رسالت حضرت بود، و کوتاهی در مورد آن، به از بین رفتن زحمات چندین ساله ایشان می‏ انجامید.

مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره تصریح کرد: غدیر، تنها نام یک سرزمین نیست؛ بلکه نشانه‌ای از تداوم خط نبوّت است و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار حادثه تاریخی غدیر، در دست با کفایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد؛ تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمود‌ها و فرمایشات معظم له اعلام می‌کنیم و با عزمی راسخ‌ تر از پیش، در راه پیشبرد آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام می‌نهیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات