مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده خبر داد؛
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده از بازسازی واقعه غدیر خم در اردوگاه قدس سپاه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۸۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰

حجت الاسلام ابراهیم شاهسوندی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج؛ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت با بیان اینکه روزعید غدیر درواقع استمرار حرکت انبیا و تداوم رسالت و نبوت است، عنوان کرد: واقعه تاریخی غدیر خم از جایگاه و اهمیت ویژه ای در تاریخ اسلام برخوردار است و این رخداد تنها متعلق به شیعیان نیست، بلکه متعلق به کل جهان اسلام است.

وی بااشاره به لزوم بازسازی واقعه غدیر خم خاطرنشان کرد: واقعه غدیر تداوم و استمرار رسالت انبیاء الهی است که با بازسازی این واقعه عظیم تاریخی و رساندن پیام غدیر که وحدت در جهان اسلام و ترویج حکومت اسلامی واحد است، این اتحاد و انسجام همواره زنده و پویا خواهد بود.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده تصریح کرد: بازسازی و بازنمایی واقعه تاریخی غدیرخم روز سه شنبه 29 مردادماه سال جاری ،همزمان با عید سعید غدیر با هدف آگاه سازی مردم در رابطه با ابعاد مختلف این موضوع ، گسترش فرهنگ ولایت محوری ودر راستای رساندن پیام غدیر درشهرستان خدابنده برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شاهسوندی در پایان یادآورشد: امروز ترویج اسلام و همچنین ایجاد انسجام در دنیای اسلام، وظیفه همگان است که باید از طریق عالمان دین شناس و طلاب به بهترین شکل انجام پذیرد تا زمینه شناخت عمیق نسبت به ائمه و اهل بیت(ع) و شیوه حکومت داری اسلامی ایجاد شود.

ارسال نظرات