مسئولین و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز در راستای آماده سازی جایگاه اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر خم همکاری خود را اعلام کردند.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۸۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲

به گزارش  سرویس راهیان نور بسیج از زابل، فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز با جمعی از مسئولان اداری این شهرستان با حضور در محل برگزاری برنامه بازسازی واقعه تاریخی و مهم غدیر خم ضمن قدردانی  از زحمات و تلاش‌های فرمانده ناحیه سپاه زابل و همکارانشان جهت آماده سازی این محل اعلام همکاری و آمادگی کردند.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در این بازدید گفت:  واقعه غدیر خم یک رویداد تاریخی و بسیار ارزشمندی است که هر سال باید باشکوهتر از سال گذشته اجرا شود که حضور مسئولین در روند آماده سازی بازسازی واقعه غدیر باعث دلگرمی و قوت قلب است.

وی افزود:تجربه اجرای این رخ داد تاریخی به صورت نمایش و هنری نشان داده که مردم از رخدادهای واقعی استقبال بسیار خوبی دارند و همکاری های مسئولان نواحی 5 گانه منطقه سیستان  باعث هم افزایی باعث بیشتر در اجرای  هر چه بهتر مراسم بازسازی واقعه غدیر می شود.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا مراسم بازسازی واقعه غدیر در خور شان مردم ولایت مدار دارالولایه سیستان باشد.
ارسال نظرات