مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور از برنامه‌ریزی و آمادگی ۴ هزار مؤسسه قرآن و عترت کشور برای ورود به فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۶۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،  چندی پیش جمعی از فعالان گروه‌های جهادی با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

در این دیدار رهبر معظم انقلاب میدان جهاد را میدانی بسیار وسیع دانستند که جای دارد جهاد‌گران تا برابر دیگر هم در این میدان پیش بروند، همچنین ایشان کار جهادی را جوشیده از باور و اعتقاد قلبی دانستند که حد نهایی ندارد زیرا توانایی‌های انسان حد نهایی ندارد. ایشان همچنین فرمودند که شاید تاکنون ۱۰ درصد نیروها را درگیر فعالیت‌های جهادی کرده‌اید و می‌توانید برای ۹۰ درصد دیگر هم برنامه‌ریزی کنید.

پس از این سخنان رهبر معظم انقلاب گروه‌ها و نهاد‌ها مختلف مردمی برنامه‌‌ریزی خود برای یاری رساندن به محرومان را از سر گرفتند و بسیاری از نهاد‌های مردمی در این زمینه اعلام آمادگی کردند که یکی از این گروه‌ها اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت مردمی کشور است.

برنامه‌ریزی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت برای محرومیت‌زدایی

رحیم قربانی مدیر‌عامل این اتحادیه در گفت‌‌وگو با فارس از تلاش این اتحادیه برای تشکیل و ساماندهی گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جهاد‌گران اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور در اولین نشست خود تصمیم گرفت تا این زمینه برنامه‌ریزی مشخص و دراز مدتی داشته باشند.

اعلام آمادی ۴۰۰۰ مؤسسه قرآنی برای حضور در فعالیت‌های جهادی

وی ادامه داد: در مجمع اتحادیه که با حضور مدیران مؤسسات و اتحادیه‌های استانی سراسر کشور در اردبیل برگزار شد مدیران ۴ هزار مؤسسه مردمی در این زمینه اعلام آمادگی کردند و مقرر شد اتحادیه‌های استانی و اتحادیه کشوری وارد عمل وند و برنامه‌ریزی را آغاز کنند.

قربانی درخصوص کلیات این برنامه گفت: فعلاً مقرر شده تا هر مؤسسه تا حد توان یک گروه جهادی تشکیل دهد و برنامه‌ریزی برای نوع فعالیت جهادی و هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه از جمله بسیج سازندگی و دیگر نهاد‌ها را اتحادیه‌های استانی و کشوری انجام دهند.

ارسال نظرات