مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: گفتمان مقاومت جمهوری اسلامی، جبهه استکبار را به شدت تضعیف کرده است.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۲۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک ظهر شنبه در آیین تجلیل از افسران جنگ نرم در شهر یاسوج، افزود: هر کشوری بهتر از تبلیغات استفاده کند، به نحو مطلوبی می‌تواند گفتمان خود را تقویت کند.

حکمتی نیک تصریح کرد: نظام سلطه تقویت گفتمان خود و تضعیف گفتمان‌های مقابل را هدف قرار داده و دشمن از ابزار تبلیغات برای مبارزه با جبهه مقابل استفاده می‌کند.

وی ابراز داشت: دشمن در میدان تقابل حق و باطق از همه ابزار تبلیغاتی برای معرفی گفتمان باطل خود بهره می‌برد.

حکمتی نیک با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمانده اصلی جنگ نرم در کشور است، اظهار داشت: تبیین دکترین گفتمان مقاومت که از ناب‌ترین گفتمان هاست، ضروری است و باید دید دکترین مقاومت به چه میزان توسط رسانه‌های ما تبیین شده است.

وی افزود: گفتمان مقاومت اینقدر موفق بوده که جبهه استکبار در حال افول موریانه وار است.

حکمتی نیک با اشاره به ظرفیت سازی گفتمان مقاومت در بازدارندگی، اظهار کرد: گفتمان مقاومت در بخش‌هایی به بازدارندگی رسیده و امید است تبیین و گسترش این ظرفیت‌ها در بخش‌های اقتصادی و... را داشته باشیم.

حکمتی نیک گفت: انتظار است تبیین این اندیشه مهم به شکل بسیار مطلوب توسط افسران جنگ نرم محقق شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح خاطرنشان کرد: همچنین باید در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب، اصحاب رسانه خیلی فعالتر شده و به تبیین موضوع برای افکار عمومی بپردازند.
ارسال نظرات