توسط فرماندهی سپاه شهرستان قرچک انجام شد؛
خبرگزاری بسیج: همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن،سرگرد شهیری فرمانده سپاه شهرستان قرچک به همراه جمعی از پرسنل با آزادگان سرافراز قرچک دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۶۶۵۸۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، فرماندهی سپاه قرچک  به همراه  جمعی  از پرسنل با تعدادی از  آزادگان  سرافراز و افتخار آفرین دوران هشت سال دفاع مقدس   اهل قرچک  از جمله  آزاده اسفندیار کریم نیا و علی حسین  صادق دوست  دیدار کرده و از آنها تجلیل کرد.

 سرگرد شهیری ضمن تقدیر از این آزادگان پر افتخار ،اظهار داشت: ۲۶ مرداد یادآور سالروز ورود اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی در سال ۶۹ است.

وی  تشریح کرد: آزادگان  سرافراز  پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

 فرمانده سپاه شهرستان قرچک  خاطر نشان کرد: آزادگان، گنجینه ‏هاى ارزشمندى هستند که در درون آن، فرهنگ انسان‏ ساز دوران اسارت نهفته است.

 این مقام مسئول بیان داشت :ثبت وقایع اسارت، پلى براى انتقال فرهنگ اسارت از درون اردوگاه‏ها به شهرهاى میهن اسلامى ایران بود که اقدامی  بسیار تاثیر گذار و ارزنده در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت  به شمار می آید.

فاطمه خانی

ارسال نظرات