جشن بزرگ غدیر خم در شهرستان قرچک برگزار شد

جشن بزرگ غدیر خم در خیابان محمد آباد قرچک با استقبال بی نظیر مردم محله و برنامه های مهیج و شاد،برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۵۸۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج جشن با شکوه عید غدیر عصر امروز همزمان با دهه ولایت و امامت   با حضور گسترده و پر شور  مردم به همت پایگاه خواهران  و برادران  شهید تاجیک  سپاه قرچک در خیابان محمد آباد  این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام  سید کاظم ضیایی از خطبای  توانای شهرستان قرچک در جمع مردم اظهار داشت: همه میدانند که علی (ع)حق است و هر کسی به اندازه ظرفیت وجود خود میتواند از خورشید  نور بگیرد.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: در ولایت علی بودن و پذیرفتن ولایت علی (ع)مهم است نه فقط دوستدار علی بودن.

وی تشریح کرد:اگر میخواهیم  شیعه واقعی باشیم باید علی را بشناسیم و الفبای شیعه ،شناخت نهج البلاغه است.

حجت الاسلام ضیایی در پایان تاکید کرد:باید هم مبلغ غدیر باشیم و هم غدیری زندگی کنیم.

وی ادامه داد: بنا بر سفارش خطبه غدیر،هر صاحب فرزندی تا روز قیامت باید پیام غدیر را به فرزندش  برساند که اگر جز این کند به نسل خود خیانت کرده است.

در ادامه مراسم  گروه سرود احسان، از اثر ویژه غدیر خود بنام شعر شهریار رونمایی کردند.

گروه سرود کشوری احسان که در این مدت اخیر بسیار خوش درخشیدند و آثار و سرودهای ایشان از شبکه های سیما نیز پخش شده است، متشکل از نوجوانان پر شور  پایگاه بسیج حر سپاه  قرچک  به سرپرستی مداح اهل بیت  یوسف بهشتی است و نام این گروه بیاد شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار ،احسان نام گذاری شده است.

در حاشیه مراسم  مدیحه سرایی در وصف علی (ع)،تقدیر از علی نام ها،مسابقه و اهدای جوایز،میز اقتصاد مقاومتی و فروش ملزومات عفاف و حجاب، توزیع بسته فرهنگی ،کمک به مردم مناطق سیل زده و  پذیرایی نیز برقرار بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار