خبرهای داغ:
۷۲ سری جهیزیه به زوج های جوان مناطق سیل زده شهرستان دشت آزادگان اهدا شد .
کد خبر: ۹۱۶۶۵۸۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  خوزستان ، فرمانده سپاه محمد رسول ا... امروز در حاشیه آیین اهدای ۷۲ سری جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان دشت آزادگان گفت: سپاه محمد رسول ا...(ص) تهران از ابتدای وقوع سیل در خوزستان نیروهای خود را به منطقه دشت آزادگان اعزام کرد و برای جلوگیری از خسارت بیشتر در کنار مردم بود . اهدای جهیزیه در مناطق سیل زده دشت آزادگان
سردار پاسدار محمد رضا ایزدی افزود: پس از خروج سیل از این شهرستان، اقدامات جهادی برای تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده در دستور کار قرار گرفت .
وی ادامه داد: در زمینه احداث و تعمیر منازل آسیب دیده نسبت به برنامه های پیش بینی شده تا اندازه ای عقب هستیم ، اما سعی می شود بر سرعت کار در سطح شهر و روستاهای دشت آزادگان افزوده شود.
فرمانده سپاه محمد رسول ا... گفت : این سری جهیزیه ها شامل ۱۷ قلم کالای اساسی مانند یخچال ۱۶ فوت پارس ، گاز طرح فر پارمیس ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، اتو ، سرویس چینی ، سرویس قابلمه ، پتو ، فرش ، لوازم آشپزخانه ، غذاخوری و یک دست ساک فرهنگی به نوعروسان هر یک به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بوده است.
شهرستان دشت آزادگان ، فروردین امسال به دلیل وقوع سیلاب و طغیان کرخه، دچار خسارت های زیادی در بخش مختلف زیرساختی، مسکونی و کشاورزی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها