خبرهای داغ:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه:

فرایندهای مشترک سامانه تجارت آسان بازنگری می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از برگزاری مستمر جلسات مشترک با شرکت گاز استان به منظور سوخت‌رسانی مطلوب خبر داد و گفت: سامانه تجارت آسان یکی از مهم‌ترین دستور جلسات مشترک می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۶۶۵۵۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲

احمد مجرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: یکی از بازخوردهای مهم مهندسی مجدد فرایند تسویه حساب سوخت مایع در سامانه تجارت آسان، حذف کامل مراجعات مردمی به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی می‌باشد.

وی افزود: قبلا مشترک سوخت مایع به منظور دریافت اشتراک گاز طبیعی می‌بایست جهت اخذ تسویه حساب ابتدا به نواحی این شرکت مراجعه می‌کرد که در حال حاضر نیازی به مراجعه حضوری نیست و همزمان با اخذ اشتراک گاز طبیعی این اقدام توسط شرکت گاز از طریق سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود.

 مجرد خاطرنشان کرد: سامانه تجارت آسان پایگاه اطلاعاتی مشترکی با سازمان‌های متولی اعم از جهاد کشاورزی، پست، صنعت، معدن و تجارت، شرکت گاز، فرمانداری‌ها و ... دارد و به معنای واقعی کلمه از مراجعات مستقیم مشتریان سوخت در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، کشاورزی، صنایع و ... به ادارات کاسته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر بیش از95 درصد خدمات ارائه به مردم از طریق سامانه های اینترنتی و دفاتر خدمات پیشخوان دولت انجام می‌شود و از این رو شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یکی از سازمان‌های موفق در تحقق دولت الکترونیک می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار