حجت الاسلام هاشمی گفت : دهه امامت و ولایت بهترين فرصت و موقعيت براي نيايش و بهترين زمان و فرصت براي تبليغ در ارتباط با ولايت فقيه و سپاس و ستايش به پيشگاه حضرت احديت است.
کد خبر: ۹۱۶۶۵۱۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهار محال و بختیاری؛ استاد اخلاق وکارشناس امور دینی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه  سامان گفت : دهه امامت و ولایت بهترین فرصت برای تبیین جایگاه امامت و ولایت است چراکه این دهه از مهمترین دهه های تاریخ اسلام است و اگر کم کاری و بدعهدی خواص در ماجرای غدیر خم اتفاق نمی افتد حادثه های تلخی همچون عاشورا رقم نمی خورد..

حجت الاسلام هاشمی گفت: نامگذاری دهه ولایت و امامت حرکتی سنجیده است و بار دیگر این مهم را یادآور می‌شود که دین اسلام با کمک، حمایت و یاری ولایت در مسیر مناسب قرار گرفته است، زیرا خلفا و حاکمان با نادانی و اشتباهات خود بار‌ها اسلام را به مرز نابودی کشاندند.

وی در ادامه افزود: دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای تببین پیام غدیر است و این دهه بهترين فرصت و موقعيت براي نيايش و بهترين زمان و فرصت براي تبليغ در ارتباط با ولايت فقيه  وسپاس و ستايش به پيشگاه حضرت احديت است.

 این کارشناس مذهبی خاطر نشان کرد: ولایت در جامعه امروز، همان معیار واقعی و انسان کاملی است که می‌تواند به عنوان معیار سنجش قرار گیرد در شریان اعتقادی اسلامی، اعتقاد بر این است که امامت و ولایت در جامعه راهنما و راهبر خواهد بود و می‌تواند جامعه را به اهداف بلند انسانی هدایت کند.

حجت الاسلام هاشمی در پایان عنوان کرد: در طول تاریخ اسلام هر زمان حول محور ولایت متحد شده ایم موجب گستردگی و عزت اسلام و مسلمین شده ایم و هرگاه تفرقه ای رخ داده موجب خسران و ضرر شده ایم بنابراین انقلاب اسلامی تنها حکومت طول تاریخ اسلام است که شیعه با محوریت ولی فقیه و اتحاد مردم با عزت و با قدرت راه خود را طی می کند وامروزه متاسفانه اصل و ریشه امامت رها شده و بیشتر به بحث‌های دیگر پرداخته شده و الان که در آستانه دهه غدیر هستیم باید بیشتر به این اصل توجه کنیم و آن را به مردم بشناسانیم

ارسال نظرات