خبرهای داغ:
نشست خبری تشریح برنامه های سازمان بسیج مداحان در آستانه ماه محرم حسینی که صبح امروز (یکشنبه، ۲۷ مرداد ماه) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۵۰۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار فرهنگی؛خبرگزاری بسیج؛ «یوسف ارجونی» در نشست خبری تشریح برنامه های سازمان بسیج مداحان در آستانه ماه محرم حسینی که صبح امروز (یکشنبه، ۲۷ مرداد ماه) برگزار شد، گفت: سازمان بسیج مداحان از سال 86 فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت توانسته بیش از ۴۰ هزار بسیجی را جذب کند و در کل کشور با 300 کانون بسیج مداحان و 32 بسیج مداحان استانی فعالیت دارد.

 وی افزود: همزمان با برپایی دهه اول ماه محرم و ماه عزاداری آقا سید الشهدا علیه السلام سازمان بسیج مداحان به همراه سپاه های استانی کشور برنامه های ویژه را در این ایام ترتیب داده است بر همین اساس سازمان بسیج مداحان در ایام محرم در حسینیه شهدای بسیج از سخنرانان و مداحان مشهور کشور استفاده می کند بر همین اساس مداح و ذاکر اهل بیت حاج محسن طاهری حاجی جواد حیدری و سایر ذاکرین در این مراسم حضور دارند.
مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی کشور عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج مداحان مشارکت در برپایی اجلاسیه پیرغلامان اهل بیت علیه السلام است که از پنجم تا هفتم شهریور ماه در استان یزد برگزار می شود.شایان ذکر است که در مجموعه انتخاب پیرغلامان استانی یکی از اعضای این مجمع سازمان بسیج مداحان است که در این زمینه حضور فعال دارد.

 

وی با اشاره به همایش قشر بسیج مداحان که در 22 ذی الحجه همزمان با سالروز شهادت «میثم تمار» برگزار می شود، بیان کرد: با توجه به اینکه سالروز شهادت میثم تمار به عنوان روز بسیج مداحان نامگذاری شده، به همین جهت امسال نهمین همایش قشر بسیج مداحان دوم شهریور ماه در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی کشور تصریح کرد: این همایش با هدف بیان معارف اهل بیت (ع)، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و نیز بصیرت افزایی مداحان برگزار می شود و از سخنرانانی همچون دکتر سنگری و حجت الاسلام احمد پناهیان برای این همایش دعوت به عمل آمده است. همچنین در حال رایزنی هستیم تا تولیت آستان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این همایش حضور یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها