خبرهای داغ:
مراسم ششمین شب یادواره شهدای مشق عشق در قم با گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان شهید، شهدای مدافع حرم و شهدای جهاد سازندگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۵۰۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در ششمین شب از نهمین یادواره شهدای مشق عشق که به مدت هشت شب و به همت پایگاه بسیج شهدای آذر حوزه دو بسیج قم در حال برگزاری است، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و جهاد سازندگی و آزادگان شهید، از خانواده‌های معظم شهیدان گرانقدر، سید شیرآقا حسینی، علی ناصری، جواد اکبری، محمدحسین عطری و سید محمد حسینی تقدیر شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «سیدحسین مومنی» از اساتید حوزه علمیه قم با تبریک سالروز میلاد امام هادی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژگی‌های زیارت جامعه کبیره و ضرورت حرکت در مسیر ولایت امام علی بن ابی طالب (ع) اشاره و بر تبلیغ و ترویج واقعه غدیر تاکید کرد.

در ادامه سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اشعاری را در مدح امام علی (ع) قرائت کرد، سپس تعدادی از آزادگان استان قم، خاطراتی را از دوران اسارت خویش در اردوگاه‌های رژیم بعث بازگو کردند.

بیان واقعه غدیر با اجرای نقالی توسط کودک هنرمند، مدیحه سرایی سید علی حسینی‌نژاد و قرعه کشی سفر زیارتی عتبات و مشهد مقدس و هدایای دیگر برای ۱۶ نفر از بخش‌های دیگر مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها