معاون عمرانی استانداری مرکزی گفت: از هرگونه طراحی المان برای میدان های سطح شهر اراک استقبال می کنیم و به طور مثال از المان میدان شهدا ناراضی هستیم چراکه متناسب با فرهنگ غنی استان مرکزی و اراک نیست.
کد خبر: ۹۱۶۶۴۹۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی در ۱۵۲ امین جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: در کارگروه عمرانی به سایر موضوعاتی که به این کارگروه ارتباط دارد به طور تخصصی و کارشناسی پرداخته شده است.

زندیه وکیلی اظهار کرد: برای تهیه المان ها به جهت حساسیت کار شهدا نیاز است برای ماندگاری کار فلزات به کارگیری شوند که از هرگونه تخریب و فرسودگی به دور باشند و ماندگاری آنه به طور ویژه قابل توجه باشد.

وی ادامه داد: از هرگونه طراحی المان برای میدان های سطح شهر اراک استقبال می کنیم و به طور مثال از المان میدان شهدا ناراضی هستیم چراکه متناسب با فرهنگ غنی استان مرکزی و اراک نیست.

معاون عمرانی استانداری مرکزی اضافه کرد: در زمان مشخصی باید تعویض المان میدان شهدا صورت پذیرد و شهرداری اراک باید در این خصوص اهتمام جدی تری داشته باشد.

زندیه وکیلی گفت: برای اینکار نیاز است یک فراخوان بزرگ در راستای کنگره شهدای استان انجام شود و طراحی المان میدان شهدای اراک به اشتراک گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث یادمان شهید گمنام اگر می خواهد اتفاق جدیدی اتفاق بیفتد باید مکان مناسبی تدارک دیده شود تا میهمانان هنگام ورود به شهر از آن بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات