خبرهای داغ:
طی آیینی که روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در قم ترتیب یافت، حجت الاسلام علی مظفری به عنوان رئیس کل جدید دادگستری قم معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۴۷۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، معاون فرهنگی دادگستری قم، دراین آئین با بیان اینکه همه مسئولان در قبال خون شهدا مسئول هست، گفت: انقلاب اسلامی گنجی است که با خون بیش از ۲۲۵ هزار شهید به دست آمده و مدیران باید به نحوی تلاش کنند تا با خدمت به مردم و رفع کاستی‌ها و مشکلات، این نظام را به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) بدهیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید یزدی، مدیرکل سابق دادگستری قم را مدیر لایق و انقلابی دانست و افزود: خلیلی ۱۴ سال مسئولیت ریاست کل دادگستری قم به عهده داشت و در این مدت اقدام‌های خوبی در حوزه قضایی و هماهنگی میان مسئولان استان انجام داد.

وی افزود: حجت الاسلام مظفری مدیرکل جدید دادگستری نیز تجربیات خوبی در خراسان رضوی دارد که می‌تواند در قم نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مظفری پیش از این مدیرکل دادگستری خراسان رضوی بوده است.

وی با بیان اینکه باید هر کس هر مسئولیتی دارد آن را به بهترین وجه ممکن اجرا کند، ادامه داد: خدمت به خلق، همان خدمت به حق است و مدیران با خدمت به مردم، زمینه جلب رضایت الهی را فراهم می‌کنند.

معاون فرهنگی دادگستری قم، اظهار داشت: در تمام امور، علاوه بر عمل به تقوا و برای جلب رضای الهی، باید برای خدا و در راه او قدم برداشت و تمام کار‌ها را به شکل کامل و تمام آن اجرا کرد.

در این آیین از خدمات ۱۴ ساله حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل سابق دادگستری قم تقدیر شد.

خلیلی روز گذشته به عنوان مدیرکل دادگستری گیلان مشغول فعالیت شد.
ارسال نظرات