مسئول مهندسین بسیج صنعتی سپاه کربلا از نصب پنل های خورشیدی برای خانواده های کم درآمد در روستاهای مازندران خبر داد و گفت: در این زمینه بانک های عامل برای ارائه تسهیلات 50 میلیونی به خانوارها و مکان مورد نظر هم برای نصب پنل ها مشخص شده است.
کد خبر: ۹۱۶۶۴۷۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، دکتر علی تبار مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا در همایش استانی «مدیریت مصرف انرژی ،محور رونق تولید» که پیش از ظهر امروز در دانشکده سماء ساری برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت ، با اشاره به اهداف همایش اظهار کرد: این همایش با هدف تشکیل تیم هایی هدفمند برای اطلاع رسانی و آموزش به مردم  در زمان های مختلف  و در زمینه های مدیریت مصرف برگزار شد.

دکتر علی تبار با بیان اینکه با تشکیل تیم هایی در این حوزه میتوانیم حتی در مواقع بحرانی و در کوتاه ترین زمان ممکن به اهداف برسیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مراسم اولین همایش در حوزه توزیع برق و گاز با همکاری سپاه کربلا و استانداری مازندران برگزار شده است مورد استقبال مدیران سازمان ها قرار گرفت.

دبیر اجرایی این همایش در ادامه با تصریح براینکه مدیریت مصرف انرژی در استان قابلیت اجرایی دارد، افزود:با توجه به ظرفیت صنعت و معدن و همکاری سازمان ها و از طرفی حضور سفیران انرژی در حوزه برق می توانیم در مواقع مختلف پیشگیرانه عمل کنیم.

دکتر علی تبار با اشاره به همکاری سازمان صمت در طرح اعتلای جهاد روشنایی و صنعتی اضافه کرد : در حال حاضر پایش واحدهای صنعتی مازندران در حال اجرا است و آن دسته از واحدهای صنعتی خرد و متوسط  که در رکود یا در حال رکود بودند، با استفاده از حوزه های تسهلیگری از رکود در آمده و در این زمینه اقدامات موثری صورت گرفت.

مسئول سازمان مهندسین بسیج صنعتی سپاه کربلا در پایان از نصب پنل های خورشیدی برای خانواده های کم درآمد در روستاهای مازندران خبر داد و گفت: در این زمینه بانک های عامل برای ارائه تسهیلات 50 میلیونی به خانوارها  و مکان مورد نظر هم برای نصب پنل ها  مشخص شده است که با همکاری مسئولین فنی شرکت برق،  100 واحد سهمیه بندی استان مازندران ، از پنل خورشیدی خانگی برای تولید برق بهره مند می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها