خبرهای داغ:
رحمانی گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت آموزش و پرورش امسال ۱۲ هزار نفر در سراسر کشور از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش می شوند که سهم استان قزوین از این تعداد 360 نفر است.
کد خبر: ۹۱۶۶۴۲۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، خیرالله رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت آموزش و پرورش امسال ۱۲ هزار نفر در سراسر کشور از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش می شوند که سهم استان قزوین از این تعداد 360 نفر است.

وی در ادامه با اشاره به زمانبندی برگزاری این آزمون، خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریورماه آغاز خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.

رحمانی اضافه کرد: پذیرفته شدگان این آزمون پس از طی مراحل استخدامی خود از مهرماه ۹۸ دوره یک ساله آموزشی خود را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می کنند و از مهرماه ۹۹ فعالیت خود در آموزش و پرورش استان قزوین را آغاز می کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ جهت تدریس در مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، فنی حرفه ای و کاردانش ، مربی تربیت بدنی، مربی پرورشی، مشاوره، معلم استثنایی و مراقب سلامت به آموزش و پرورش استان قزوین خواهند پیوست.

لازم به توضیح است سایر شرایط و ضوابط آزمون استخدامی آموزش و پرورش متعاقبا از طریق سایت آموزش و پرورش و کانال خبری در فضای مجازی به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها